Concentració per l'estabilització del PAS dijous 22 a les 12h davant el Rectorat

Us recordam que per a dijous, dia 22, a les 12:00 davant el Rectorat, hi ha convocada una concentració per conscienciar el Govern de l'estat i els partits polítics contra la precarietat del PAS temporal i en defensa de la seva estabilització a les universitats públiques.

En ella demanarem que s'inclogui el PAS als mecanismes apuntats pels Pressuposts Generals de l'estat, segons els quals es poden treure a convocatòria pública, durant els tres propers anys, fins a un màxim del 90% de les places ocupades de forma temporal i ininterrompuda.

Recordarem també al Rector de la UIB el seu compromís per tractar aquestes reivindicacions en diferents fòrums interuniversitaris (G9, CRUE, ...).

Documents relacionats

Data de publicació: Tue Jun 20 09:58:00 CEST 2017